18 d’abril de 2017
Xerrada de l’alumni Albert Sanjuán sobre els clarobscurs d’Internet

El dijous dia 20 d’abril, l’alumni graduat en Disseny Audiovisual Albert Sanjuán oferirà una xerrada sobre els clarobscurs d’Internet, basada en la seva experiència en l’elaboració del seu PFG sobre la Deep Web, que tindrà lloc de 10:30-11:30h a l’Auditori de l’ESDi

La xerrada pretén meditar sobre la temàtica de la Deep Web, què representa i què s’hi desenvolupa a la vegada que establir vincles amb els drets de l’internauta. Tot això creant un fil conductor que examini els conceptes d’anonimat, privacitat i control durant la història moderna i el seu equivalent avui en dia.

Albert Sanjuán és un jove dissenyador audiovisual de Barcelona especialitzat en l’experimentació visual i de nous formats. Ha treballat a KOTOC, Desilence Studio i dissenyat peces pel Sónar Festival en la seva vessant freelance. Actualment desenvolupa la seva activitat professional a adidas, en el departament de Creative Direction, i co-dirigeix l’agrupació multidisciplinar Stepbystep Collective.