2 de desembre
Motards Harley-Davidson a l’ESDi com a activitat paral·lela al conveni de col·laboració amb la marca

harleyEmmarcat en el conveni de col·laboració entre l’ESDi i Harley-Davidson, el campus de Sabadell acollirà, el pròxim 2 de desembre, a uns 70 motards del Barcelona Chapter de la marca de motocicletes, que explicaran els aspectes històrics, estètics i socials que defineixen al seu moviment.

La trobada permetrà aprofundir en les sinergies entre l’escola, la marca i la subcultura motard, així com dinamitzar el diàleg entre els actors, nodrint als alumnes en la comprensió d’identitats estètiques i col·lectives, i promovent l’interès de Harley-Davidson per treballar amb dissenyadors joves d’Europa. L’esdeveniment és obert al públic.

La Unitat de Moda de l’ESDi treballa des de fa setmanes amb un equip multidisciplinari constituït per alumnes de diferents mencions en la customització i el redisseny lliure de nombroses peces de roba de Harley-Davidson que la firma va fer arribar al centre.  A més de les peces, la majoria descatalogades, la marca va apropar a l’escola varies maniquís per produir una exposició especial que s’exhibirà en un showroom especialitzat, que es farà a Montjuic el pròxim gener.