30 de novembre del 2017
L’ESDi participa en el projecte "Els llums de Nadal il·luminen els aparadors de les botigues" organitzat pel FAD i l’Ajuntament de Barcelona

L’Ajuntament de Barcelona i el BCD Barcelona Centre de Disseny han organitzat la primera edició del programa “Els llums de Nadal il·luminen els aparadors de les botigues”, una iniciativa enfocada a dinamitzar el comerç de proximitat al carrer Gran de Sarrià. La idea és que l’enllumenat de Nadal, subscrit fins ara al carrer, envaeixi els aparadors de les botigues i esdevingui clau en el disseny d’un aparador. I, la gràcia de la iniciativa és, sense dubte, la implicació de les Escoles de Disseny promocionant, així, també, el jove talent emergent.

Cada centre s’encarrega, així, del disseny d’un aparador d’un dels comerços de la zona i l’ESDi realitzarà l’aparador del comerç Josefa Cortinas amb qui ja fa setmanes que treballa la proposta que veurà la llum el pròxim 30 de novembre. El projecte s’està treballant des de la Unitat de Producte de l’ESDi amb la professora Laura Martínez i les alumnes Júlia López Sáez i Paula Abián i Gimbert.

nadalsarria

Els valors del projecte, que s’emmarca dins la campanya de Nadal 2017, són la responsabilitat de construir barri amb l’acte de compra, la diversitat i el bon servei que ofereix el comerç de proximitat, el consum responsable, la sostenibilitat ambiental, social i econòmica que suposa el nostre model de comerç i les seves aliances amb les entitats socials i culturals de la zona.