Curs 2017-2018
L’ESDi col·labora, aquest curs, en una secció setmanal a l’espai "Al matí" de Ràdio Sabadell

Amb la voluntat d’ajudar a difondre la cultura del disseny i els projectes de la comunitat ESDi, enguany l’Escola Superior de Disseny ESDi col·labora setmanalment amb el programa matinal “Al Matí” de Ràdio Sabadell, co-presentant per les periodistes Mireia Sans i Raquel García amb la secció “Som Disseny”. Cada divendres, a partir de les 11.30, la comunitat ESDi compte amb un espai radiofònic per divulgar temes vinculats al Disseny: projectes a les aules, projectes d’alumnes i alumni, temes transverals de reflexió sobre disseny,...

ràdio sabadell

ràdio sabadell2

El programa pot escoltar-se a través de la freqüència tradicional, al 94.6, i/o a través de la pàgina web de Ràdio Sabadell.