15 de setembre de 2017
La Unitat de Producte dissenya l’estand que Pinkmama estrenarà a la jornada benèfica de l’Hospital del Mar

Pinkmama

El pròxim 11 de novembre, el projecte de mocadors oncològics de l’alumni i dissenyadora tèxtil Marta Vilar, Pinkmama, estrenarà un estand informatiu i portàtil dissenyat pels alumnes residents de la Unitat de Producte i Usabilitat d’Espais de l’ESDi.

L’estructura, creada per projectar la visibilitat dels mocadors en fires i diferents esdeveniments, serà desvetllada durant un esdeveniment benèfic organitzat amb col·laboració de l’Hospital del Mar de Barcelona.

Orientat a la promoció d’hàbits de vida saludables, l’esdeveniment congregarà no només estands, sinó, també, espectacles i propostes gastronòmiques i lúdiques, i la seva recaptació serà destinada a la lluita contra el càncer de mama.

El projecte de Vilar, Pinkmama, va ser creat amb l’objectiu de dotar d’eines a dones que travessen processos derivats del tractament contra el càncer, desprès de que la pròpia Vidal, l’any 2016, experimentés un càncer de mama que va significar un punto d’inflexió a la seva vida.

En conjunt, amb la seva presentació a l’esdeveniment benèfic de Hospital del Mar, Pinkmama també estrenarà la seva nova web amb espai per a compra online.