9 i 10 de juny del 2017
L’ESDi renova un any més la col·laboració amb el Festival Embassa’t

Un any més l’Escola Superior de Disseny ESDi i el festival Embassa’t renoven la seva col·laboració. És per això que, novament, ESDiTV, la televisió interna de l’Escola Superior de Disseny ESDi esdevindrà televisió oficial de l’Embassa’t, el Festival Independent del Vallès, i cobrirà bona part de les seves activitats, amb una vessant educativa-formativa dels alumnes participants. Tot el material visual generat quedarà a disposició de les dues entitats per a promoció d’activitats i arxiu.

embassat2

El Festival, que se celebrarà del 9 al 10 de juny té com a objectiu reivindicar espais de la ciutat de Sabadell, músics, maneres d’oci diferents, cultura i filosofia. En definitiva, encomanar el bon humor i la passió per la música a petits i a grans. En l’edició d’enguany hi participaran músics com Anímic, Estúpida Erikah, Joan Colomo o the new raemon & Mc Enroe, entre d’altres.