18 de maig de 2017
L’alumni Marta Vilar, finalista del Cafè Aventura amb el seu projecte PinkMama

El proper 25 de maig es durà a terme la V edició del Cafè Aventura– Fòrum d’Emprenedoria de Sabadell impulsada per l’empresa municipal Promoció Econòmica Sabadell PES.

Enguany es premiaran el Millor Projecte Empresarial i la Millor Empresa, amb un primer premi de 1.500 €, 6 mesos d’espai incubació/coworking gratuïts i assessorament professional per part dels millors experts.

Entre els finalistes es troba Pink Mama, el projecte de l’alumni i dissenyadora tèxtil Marta Vilar, de mocadors oncològics. A més, l’Escola Superior de Disseny ESDi ha volgut aportar el seu granet de sorra al projecte i des de la Unitat Unitat de Producte i Usabilitat d’espais s’ha dissenyat un stand informatiu i portàtil per tal de donar-li més visibilitat en fires i esdeveniments.

El Cafè Aventura és una proposta amb voluntat de transformació, que té com a finalitat generar un marc de cooperació entre els agents del territori per fer emergir i recolzar projectes empresarials que donin resposta a reptes de la societat des de la innovació. Entre els objectius es troben premiar la creació i el desenvolupament de noves activitats empresarials, millorar la visibilitat dels projectes i facilitar l’accés a serveis i recursos de suport a l’emprenedoria i a l’activitat econòmica en col·laboració amb altres ajuntaments de la comarca/àmbit d’influència.

Des de l’ESDi li desitgem molta sort a la Marta Vilar i Pink Mama!