28 d’abril de 2017
Inditex tria l’ESDi per instal·lar Suyt, un projecte itinerant en recerca de talent creatiu que visita les escoles de disseny europees més prestigioses

L’Escola Superior de Disseny ESDi serà l’únic centre universitari català en acollir el projecte Suyt de la signatura Inditex. El projecte s’instal·larà al hall de la universitat el proper 2 de maig després de visitar altres centres educatius europeus referents en el camp de la moda com ESMOD de París, IED de Milà i Saint Martins, a Londres.

Suyt _Show us your talent, és una iniciativa pionera en la qual els joves creatius troben un entorn íntim i inspirador per donar curs al seu talent. Aquest nou projecte itinerant d’Inditex està enfocat a la recerca de talent creatiu, a través d’una instal·lació a disposició de joves estudiants de disseny, en un tour per les més prestigioses escoles de disseny i que té la seva parada al hall de l’ESDi, en Sabadell, únic centre català que acull el projecte. Una oportunitat única en què joves dissenyadors i creatius podran mostrar el seu talent a través d’una experiència de dibuix de 10 minuts en un espai únic en el qual la creativitat flueix.

Per a això l’ESDi acull la cabina SUYT, un espai futurista que permet concebre un disseny i enviar-lo directament a la multinacional espanyola. Tota una oportunitat per a aquells joves talents amb ganes de donar a conèixer les seves propostes en moda, interiors i gràfic, el que els permetrà participar en els processos de selecció de la companyia.

Com funciona SUYT?

• Apropa’t a la seu de l’ESDi i troba la cabina interactiva de SUYT que està instal·lada al Hall de l’edifici en el nostre campus de Sabadell.

• A l’interior crea una atmosfera que t’inspiri, seleccionant una música i una il·luminació, i deixa fluir la teva creativitat.

• Quan acabis l’activitat, a més de rebre un vídeo timelapse amb el procés de treball i compartir amb els teus amics, podràs enviar la teva proposta directament a Inditex, creador d’aquesta iniciativa.

No deixis passar aquesta oportunitat. Show us your talent!

Dates: Del 2 al 10 de maig
Horari: De 8.30 a 20.30h
Lloc: Escola Superior de Disseny ESDi Marquès de Comillas, 81-83 • 08202 Sabadell.