27 de març de 2017
Èxit d’assistència al Saló de l’Ensenyament 2017

Un any més, l’estand de l’Escola Superior de Disseny ESDi ha estat focus de visites de molts futurs dissenyadors que s’han interessat per cursar el Grau Oficial Universitari en Disseny que ofereix la nostra escola, així com pels estudis pioners en Smart Design que la nostra institució ofereix des del curs passat en paral·lel al Grau. Estudiants d’ESO i batxillerat, sols o acompanyats de les seves famílies, s’han interessat per la nostra metodologia docent i pels projectes de disseny que ocupaven el nostre estand situat a l’expositor F617 de la fira i que són, sens dubte, la nostra millor carta de presentació. Així com, els nous estudis que l’ESDi impartirà a partir del proper curs vinculat a les Humanitats Digitals.

A part, l’ESDi també ha tingut presència, aquest cap de setmana, al Saló Futura, especialitzat en màsters i postgraus, on s’ha presentat la nostra nova oferta de Postgraus vinculats a l’àmbit de la moda i el disseny.

Per a tots aquells que no vau poder venir a visitar aquest cap de setmana, recordeu que podem trobar-nos en la nostra Jornada de Portes Obertes, organitzada per dissabte que ve, 1 d’abril, a les 10.30. Per confirmar assistència podeu escriure a info@esdi.edu.es.