9 de maig de 2017
El Festival CinemadaMare recala a Barcelona amb la participació de l’ESDi

Més d’un centenar de joves talents participaran en la 15a edició de CinemadaMare 2017, un campus itinerant per a futurs cineastes que recorrerà 5.200 quilòmetres en 12 setmanes i que recalarà a Barcelona, ​​on els participants podran produir i filmar els seus curtmetratges.

Aquesta és la primera vegada que "el campus itinerant de cinema més gran del món" surt de la seva Itàlia natal per arribar, el 14 de juliol, a la capital catalana, des d’on els participants partiran al camp base que s’instal·larà a Vilafranca del Penedès

Durant una setmana podran buscar les millors localitzacions i la inspiració necessària per donar forma a un curtmetratge que participarà en el concurs Weekly Competition. Les joves promeses del cinema entraran a més en una competició internacional de curts. Hi participaran amb els treballs que els hauran servit per aconseguir una plaça al festival. Tots ells, produïts i realitzats amb anterioritat a la celebració de CinemadaMare.

El festival, ideat el 2003 pel periodista italià Franco Rina, comptarà per a aquesta edició amb la participació de reconeguts cineastes de la ciutat com Luci Lenox, Judith Colell, Enric Folch o Sergi Doladé, amb la missió d’impartir una masterclass i workshops al campus de Vilafranca del Penedès.

Places reservades per a alumnes de l’ESDi

Gràcies al conveni que té l’Escola Superior de Disseny ESDi amb CinemadaMare, hi haurà 5 places reservades alumnes de l’Escola que vulguin participar al campus de Vilafranca, així com dues setmanes més en el festival itinerant. El conveni amb el festival internacional és una bona oportunitat per als estudiants de l’ESDi, en les seves diferents itineraris curriculars, per palpar de prop les rutines i els mecanismes d’una proposta audiovisual d’aquestes magnituds.

Fins al moment, joves de Kenya, l’Iran, Equador, Estats Units, Pakistan, Xina, Indonèsia, Tanzània, Espanya o Rússia, han participat ja en l’experiència de CinemadaMare, entre els quals es troben els professors i creadors audiovisuals de l’ESDi Anaïs Llàcer i René Ferrero.

Si esteu interessats a participar-hi envieu un mail a rferrero@esdi.edu.es abans del 19 de maig!