26 d’octubre de 2017
L’Alumni de l’ESDi Alejandro Palomes ha estat seleccionat per participar al Pitching de Clúster Audiovisual de Catalunya

stalked

L’alumni ESDi de la menció Audiovisual, Alejandro Palomes, va ser triat per a formar part de la tercera edició del pitching de la Setmana del Talent Audiovisual, organitzada pel Clúster Audiovisual de Catalunya, amb el seu curtmetratge interactiu “STALKED”.

La peça desenvolupada per Palomes, que participarà en la categoria “Noves Finestres”, utilitza la realitat virtual per a la generació d’un entorn envolupant en el que l’espectador comparteix l’espai del protagonista, el que li dóna a ell mateix un rol primordial dins del relat.

A través d’una gravació amb càmera de 360º i ulleres de realitat virtual el protagonista entoma  una sèrie de camins a recórrer, així com proves a superar que ajuden a continuar submergint a l’espectador en el misteri subjacent.

La Setmana del Talent Audiovisual, que se celebra del 28 de novembre al 11 de desembre al CCCB, s’orienta a congregar professionals del sector i creatius emergents, sigui a través de la seva secció de Pitching com del seu Mercat de Nous Professionals.